Robinson voor supermarkten

• SDP neemt deel aan de Lambrechts beurs

Lambrechts

SDP is zondag 21 oktober aanwezig op de Lambrechts beurs in Tongeren. De leden krijgen er de nieuwste foodtrends en bijhorende assortimenten voorgesteld. Daarnaast kunnen de winkeliers ook ons kassasysteem en bijhorende ERP-pakket in detail bekijken.
    Kan u niet aanwezig zijn op deze beurs en wenst u toch te weten hoe SDP voor u een efficiënt systeem kan bieden? Contacteer ons dan. Wij komen graag bij u langs om dit samen te bespreken.

• Digitale prijsaanduiding bij Anyway Doors

Anyway Doors

Bij Anyway Doors werd onlangs de volledige toonzaal uitgerust met de elektronische prijsaanduiding van SDP. Deze etiketten geven behalve de prijs ook digitaal de kenmerken van de deuren en het logo van de zaak weer. Het resultaat is een strakke en moderne look.

Anyway Doors ontwerpt sinds 1995 unieke deurconcepten die technische expertise combineren met praktisch comfort en een eigentijdse look. Lees meer over de digitale prijsaanduiding van SDP:

GDPR

Sinds kort is de nieuwe Europese GDPR-wetgeving van kracht.
    Waarschijnlijk heeft u hier al over gehoord en misschien stelt u zich vragen...
    Wat houdt deze nieuwe privacywetgeving precies in? En wat betekent dit voor uw bedrijf?
    Wij zetten de belangrijkste puntjes voor u op een rij...

• Spar Spalbeek, de 100ste winkel van de Lambrechts-groep die voor SDP kiest

spar spalbeek

Spar Lambrechts en SDP vieren feest! Sinds de start van de samenwerking in 2006 is het aantal leden van de groep met een SDP-kassasysteem voortdurend gestegen. Ondertussen werd al de 100ste winkel geïnstalleerd. Zaakvoerder van Spar Spalbeek Domien Vanhentenrijk kent al enkele jaren het SDP-kassasysteem van zijn Spar-winkel in Kermt. Hij twijfelde dan ook niet om voor de nieuwe vestiging opnieuw voor SDP te kiezen.

• ChoFleur rust tweede winkel uit met SDP-sofware

Tweede winkel ChoFleur kiest voor SDP

ChoFleur opende onlangs een nieuwe winkel met heerlijke pralines in het hartje van Gent, en deed hiervoor opnieuw beroep op de software van SDP. Lees meer over de vele voordelen van SDP-software voor delicatessezaken: