Robinson

Software voor de retail

SDP Robinson houdt rekening houdt met uw manier van werken. De software wordt afgestemd op uw specifieke situatie en helpt u bij het automatiseren en het verlichten van administratieve last. U krijgt bovendien overzichtelijke rapporten en statistieken die duidelijke inzichten verschaffen en als basis voor uw commerciële acties kunnen dienen.

Robinson retail

MODULES

Kassabeheer

Gebruiksvriendelijke kassa's, functioneel en uitstekende basis voor uw commercieel beleid.
Winkelbeheer

Een degelijk artikelbeheer vormt de basis van de goede organisatie van uw zaak. SDP zorgt daarbij voor gebruiksgemak, volledigheid en flexibiliteit.

Enkele referenties

Ook interessant voor u

sales app on phone

Sales app

De SDP sales app is een mobiele applicatie voor zaakvoerders en afdelingsverantwoordelijken die graag te allen tijde op de hoogte blijven van alle verkoopresultaten. Deze app biedt realtime toegang tot alle cijfers van de onderneming van op eender welk mobiel apparaat.
Robinson elektrozaken ESL elektronische etiketten

Elektronische etiketten

Prijswijzigingen of tijdelijke promoties worden vanuit uw systeem doorgestuurd naar de elektronische etiketten. Hierdoor worden prijsverschillen met de kassa onmogelijk.

No results found