Software voor de houthandel

Robinson wood, de software voor houthandels

Robinson, de totaaloplossing voor de houthandel, beheert artikelen, pakken, partijen en uw stock in verschillende opslagplaatsen en magazijnen. Het softwarepakket automatiseert uw aan- en verkoop en stroomlijnt verzendingen en transport tot en met facturatie. Kortom, het pakket op maat gezaagd van de houtsector.

Robinson houtmodule

MODULES

Kassabeheer

Gebruiksvriendelijke en krachtige kassa's, personaliseerbaar. Bevatten fraudepreventie en -detectie.
Winkelbeheer

Een goed georganiseerd artikelbeheer, waardoor u bovendien glasheldere cijfers over de rendabiliteit van de verschillende productgroepen krijgt.

Enkele referenties

Ook interessant voor u

sales app on phone

Sales app

De SDP sales app is een mobiele applicatie voor zaakvoerders en afdelingsverantwoordelijken die graag te allen tijde op de hoogte blijven van alle verkoopresultaten. Deze app biedt realtime toegang tot alle cijfers van de onderneming van op eender welk mobiel apparaat.
Robinson houthandel - Media display

Media displays

Wilt u een krachtige blikvanger in uw winkel? Dan zijn media displays van SDP de ideale oplossing. Het zijn creatieve en doordachte aandachttrekkers. Met deze mediaschermen maakt u promotie en publiciteit op digitale schermen of displays.

No results found