Software voor de houthandel

Robinson wood, de software voor houthandels

Robinson, de totaaloplossing voor de houthandel, beheert artikelen, pakken, partijen en uw stock in verschillende opslagplaatsen en magazijnen. Het softwarepakket automatiseert uw aan- en verkoop en stroomlijnt verzendingen en transport tot en met facturatie. Kortom, het pakket op maat gezaagd van de houtsector.

Robinson houtmodule

MODULES

Kassabeheer

Gebruiksvriendelijke en krachtige kassa's, personaliseerbaar. Bevatten fraudepreventie en -detectie.
Winkelbeheer

Een goed georganiseerd artikelbeheer, waardoor u bovendien glasheldere cijfers over de rendabiliteit van de verschillende productgroepen krijgt.

Enkele referenties

Ook interessant voor u

SDP sales app op smartphone

Sales app

De SDP sales app is een mobiele applicatie voor zaakvoerders en afdelingsverantwoordelijken die graag te allen tijde op de hoogte blijven van alle verkoopresultaten. Deze app biedt realtime toegang tot alle cijfers van de onderneming van op eender welk mobiel apparaat.
Robinson houthandel - Media display

Media displays

Wilt u een krachtige blikvanger in uw winkel? Dan zijn media displays van SDP de ideale oplossing. Het zijn creatieve en doordachte aandachttrekkers. Met deze mediaschermen maakt u promotie en publiciteit op digitale schermen of displays.

• Digitale prijsaanduiding bij Anyway Doors

Anyway Doors

Bij Anyway Doors werd onlangs de volledige toonzaal uitgerust met de elektronische prijsaanduiding van SDP. Deze etiketten geven behalve de prijs ook digitaal de kenmerken van de deuren en het logo van de zaak weer. Het resultaat is een strakke en moderne look.

Anyway Doors ontwerpt sinds 1995 unieke deurconcepten die technische expertise combineren met praktisch comfort en een eigentijdse look. Lees meer over de digitale prijsaanduiding van SDP:

GDPR

Sinds kort is de nieuwe Europese GDPR-wetgeving van kracht.
    Waarschijnlijk heeft u hier al over gehoord en misschien stelt u zich vragen...
    Wat houdt deze nieuwe privacywetgeving precies in? En wat betekent dit voor uw bedrijf?
    Wij zetten de belangrijkste puntjes voor u op een rij...