Robinson voor dierenwinkels

Een betrouwbaar en stabiel softwarepakket

Met SDP Robinson kiest u voor een betrouwbaar en stabiel softwarepakket dat voor en mét dierenspeciaalzaken werd ontwikkeld. Behalve een intuïtief kassasysteem biedt het ook een efficiënt en accuraat voorraadbeheer, klantbeheer, facturatie, enz. De flexibiliteit van de software en onze ervaring van ruim 30 jaar zijn de grootste troeven van dit pakket.

Robinson dierenspeciaalzaak

MODULES

Kassabeheer

Gebruiksvriendelijke kassa's, functioneel en uitstekende basis voor uw commercieel beleid.
Winkelbeheer

Een degelijk artikelbeheer vormt de basis van de goede organisatie van uw zaak. SDP zorgt daarbij voor gebruiksgemak, volledigheid en flexibiliteit.

Ook interessant voor u

sales app on phone

Sales app

De SDP sales app is een mobiele applicatie voor zaakvoerders en afdelingsverantwoordelijken die graag te allen tijde op de hoogte blijven van alle verkoopresultaten. Deze app biedt realtime toegang tot alle cijfers van de onderneming van op eender welk mobiel apparaat.
Robinson Dierenspeciaalzaak elektronische etiketten ESL

Elektronische etiketten

Prijswijzigingen of tijdelijke promoties worden vanuit uw systeem doorgestuurd naar de elektronische etiketten. Hierdoor worden prijsverschillen met de kassa onmogelijk.

No results found